mereka membaca dan mengikuti, anda??

MAK,KITER TIDO TAK BASUH KAKI

Aku takut ngan mimpi malam tadi.Serius r.Mimpi jer aku ne.Kantoi tido tak pergi basuh kaki.Isk2

Malam tadi aku mimpi time tuh aku ader kat satu sekolah.masalahnye aku ne boleh pulak memegang watak sebagai budak sekolah?Masihkah Ada sekolah ker yang masih terima aku sebagai student diorang?Saiz badan mungkin orang percaye la kot aku ne macam budak sekolah.(Sape cakap camne tuh?Nak aku sumbat buah mempelam dalam mulut kau ker?)~teremosional kalau bisa bicara saiz.Okey,berbalik pada sinopsis cerita.Masa tuh kelas mewarna menggunakan water colour.ne mungkin sebab malam tadi aku ader la membincangkan dengan seseorang pasal isu Interior Design.Sampai terbawak mimpi kau.Dasat2.Yang mengajar tuh aku tak hengat sape yang pegang watak tuh,tapi aku boleh mengkompirmkan bahawa Nasir Bilal Khan merupakan bukan watak orang mengajar tuh.Haram aku tak kenal.Tapi yang aku tahu,memang die ne talent tinggi la pastu baik plak tuh.


Yer la,bile dah baik tuh,memang r student diorang sayang.Tapi nak menjadikan sinopsis waktu klimaks,sedang yang mengajar ne sedang mengajar,ada la sorang amoi ne amek hp die.Kononnye nak pijam hp si pengajar ne nak wat mizkol kat hp die.Amoi ne ada hati kat si henchik pengajar tuh kot.Memang langsung takdek integriti la amoi ne."amoi,u curik2 hp orang nanti tuhan u potong lu punye langan(tangan),ayoo.Tada baik la u amoi.",berkata la aku dalam hati.

"Saya perasan ader orang amek hp saya.Siapa yang amek tuh?"kata si beliau iaitu henchik yang mengajar.

Malangnya haram orang nak mengaku.Tapi memandangkan henchik ne memang kool,memang langsung takdek reaksi marah dalam diri beliau.Cume yang aku engat die ugut die nak jatuhkan water colour tuh kat seluar sesape yang amek hp die tuh.Nampak sangat hp die ne ader bende pelik.Kantoi kau.Tapi ape yang ade sangat nokia 2030 beliau tuh.Eleh,kalau setakat dalam hp tuh ader no abby abadi ker?Fasha Sandha ker?Langsung aku tak heran.

Last-last,tetiba jerk ader sorang mangkuk ne pergi letak yang water colour ne dalam satu picagari,benda alah yang biasanya kat hospital dan kegunaannya nak buat orang rasa sakit.Sangat kejam alat ne.Tapi ne bagi aku la.hehe.Last-last amoi ne mengaku la.Si henchik pengajar ne langsung tak marah dan pastu jer terus sambung mengajar kat depan.Entah macam mana,tetiba ader macam konflik sikit dengan bebudak dalam kelas.Giler la.Diorang gaduh2 sampai cucuk picagari tuh kat orang lain.Tapi melalui pemerhatian aku,side effect water colour ne biler bercampur dengan darah dalam badan menyebabkan otak menjadi tidak waras.Jadi,nak menjadikan cerita,










Nota kecik bawah kaki:Ape kesudahannya?Hah itu yang kiter tak tahu yer.








...........................................................................................................................................................................

0 Mengigau membuat liputan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...