mereka membaca dan mengikuti, anda??

CONGO BOOK'S OF RECORDS

Dalam sedar tak sedar,henchik Ikang telah berjaya mencipta rekod peribadi beliau sendiri sama ada peringkat kampung, desa, kebangsaan, mahupun peringkat antarabangsa.Berikut merupakan pencapaian beliau yang paling bernilai:



Rekod menunggang basikal ke belakang sambil makan mamee
Rekod ini telah berjaya dipecahkan sewaktu beliau masih berumur 6 tahun sewaktu beliau cuba untuk makan mamee sewaktu menungang basikal di kawasan berbukit.


Rekod tido paling lama waktu kemuncak
Rekod ini teleh berjaya direkodkan dengan jayanya sewaktu beliau menjawab soalan matematik tambahan sama ada peperiksaan akhir bulan,pertengahan tahun mahupun SPM.Dan kebiasaannya keputusan untuk Matematik tambahan tersebut amatlah dibanggakan.Terima kasih cikgu kerana sudi mengajar saya.


Rekod no 7 dan no 8
Rekod ini berjaya dikekalkan pada setiap tahun ketika Hari olahraga iaitu beliau akan sentiasa memastikan no 7 dan no 8 terutamanya perlumbaan lumba lari menjadi milik beliau.Sekarang ini,beliau sudah mempunyai sebanyak 128 anugerah untuk kategori ini sahaja.Tahniah Henchik ikang


Rekod makan durian terpantas
Setiap kali pada musim durian khususnya,beliau akan sentiasa bertanding dengan adik beradik beliau untuk menghabiskan durian dalam catatan masa terpantas.Setakat ini,rekod ini tidak dapat dipecahkan oleh mana-mana pihak lagi.Sekali lagi,tahniah henchik iKang.


Rekod berjalan paling lama
Memang tidak dapat dinafikan beliau amat suke berjalan terutamanya dengan buddy beliau.Beliau akan sentiasa memastikan apabila beliau keluar,MINIMUM untuk berada di luar ialah selama 4 jam.




..........................................................................................................................................................................

0 Mengigau membuat liputan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...