mereka membaca dan mengikuti, anda??

AKU MAHU MENYUMPAH JERK KALI NE

Tanggal 9hb April 2009 merupakan tarikh keramat bg semua student USM yang APEX ne.(xdek fungsi pon APEX ne sebenarnya,kasi orang gempak jer).Hari ini akan keluarlah segala keputusan permohonan tempat tinggal di asrama ataupon di USM ne dipanggil Permohonan desasiswa.

Memang mule-mule target memang aku kompirm dapat r desa ne memandangkan memang dah banyak masa aku buang dengan join benda yang KEJADAH haram desa ne cam mule-mule aku join la Merdeka Walk.Pastu aku join plak nasyid.Masa tuh pertandingan siap buat kat USM kampus kejuruteraan di Nibong Tebal.Yang nasyid ne saja dah la memang tiap-tiap malam praktisnye,keje studio aku time aku dah la berlambak.Tapi aku membolehkan jer pegi praktis semata-mata nak dapatkan asrama ne.Pastu nak pergi pertandingan time tuh,kene spend sendiri duit makan.Bodoh btoi sape la organizer.FUCK oFF.Dan aktiviti yang paling bangkai aku join kat sini ialah tak lain dan tak bukan,perbarisan temasya kejohanan USM.Alaa yang aku ader cerita dalam post aku yang awal-awal dulu.FUCKKKK..(aku takkan behenti menyumpah..mitak maap)

last-last biler aku semak kat online,beliau dengan serayanya berkata,


"maaf,permohonan desasiswa anda tidak berjaya.Sila membuat rayuan dan keputusannya akan diumumkan pada 21hb april 2009 nanti"

21hb??WTF..22hb aku ada exam la bodo.Paper paling payah plak tuh.Karang kalau tak dapat jugak kalau sudah buat rayuan,tak ker ko menggangu kestabilan mentality aku.Bodoh..bodoh..Desasiswa Restu Fuck off!!


Dalam healhty campus plak langsung takde aktiviti AKU letak dalam tuh.Bodoh!!Yang aku join anak negeri siap jadi exco tuh ape die??Yang aku join Rentak Madini siap jadi ketua unit pentas tuh hape kebenda??Dah la yang rentak madini ne bawah Bhg hal ehwal pelajar USM(BHEPP).Takkan korang tak tahu bodoh??MEMANG BODOHHHHH!!!



Dah r,malas aku nak amek tahu lagi pasal ne lagik.Aku sudahi karangan ini dengan kesimpulannya,DESASISWA RESTU BODOH+BANGKAI+ANJING LAUT..FUCKKKKKKK!!!





terima kasih.








..........................................................................................................................................................................

0 Mengigau membuat liputan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...