mereka membaca dan mengikuti, anda??

10 PERANGAI PELIK HENCHIK IKANG


PERANGAI PERTAMA

Henchik ikang mahu dikenali sebagai ikang walaupun namer beliau dalam ic jauh bunyinye dari hukum tajwid lebih-lebih lagi hukum tajwid mad arid lissukun.

Alasan Henchik Ikang:
Kalau letak namer laen, blog ne tak jadi cherita henchik ikang lagik dah.



PERANGAI KE-2
Henchik ikang selalu main gitar dan bawa lagu yang tak pernah habis.Asyik tukar jerk lagu lain time biler dah sampai kat part chorus tuh

Alasan Henchik Ikang:
Sore aku tak sampai part chorus tuh.Pepaham la wahai pengunjung semua.



PERANGAI KE-3
Henchik ikang suke nyanyi dalam jamban

Alasan Henchik Ikang:
Dah memang sore tak layak jadi bintang AF.Bintang jamban pon jadi la



PERANGAI KE-4
Henchik ikang suke study last minute

Alasan Henchik Ikang:
Ntah,aku rase aku sangat la busy.Nak makan agik,nak tido lagik,nak blogging agik.Busy-busy.



PERANGAI KE-5
Henchik ikang suke berjalan-jalan dengan buddy beliau

Alasan Henchik Ikang:
Apekah kirenye aku memanaskan lagik bumi ne.Sikit jerk kot.KOrang tuh??Amboi.Tak sedar diri ker??Bangkai-bangkai.



PERANGAI KE-6
Henchik ikang kalau marah suke pendam-pendam jerk.Sampai berbengkak hati beliau sampaikan barah urat bulu kaki beliau semakin serius.

Alasan Henchik Ikang:
Malas nak gado-gado.Karang sape nak vote aku jadi Menteri Penerangan Republik Congo yang ke-45 nanti??Hah..wahai saudara/saudari sile menjawab pertanyaan ini.



PERANGAI KE-7
Henchik ikang suke membeli kasut walaupun kasutnya taklah branded seperti keluar dalam iklan di radio,TV apetah lagi dalam mesin basuh

Alasan Henchik Ikang:
Dah kasut aku dah rabak.Adoi.



PERANGAI KE-8
Henchik ikang biasanya akan mendoublekan order beliau contohnya meminta 2 roti nan pada satu-satu masa

Alasan Henchik Ikang:
Aku mahu dikenali sebagai Henchik ikang yang suke makan.Terima kasih.



PERANGAI KE-9
Henchik ikang memang suke membuat aktiviti berfaedah pada waktu terluang dengan bermain PS2,main gitar dan kacau adik beradik beliau yang tengah tido.

Alasan Henchik Ikang:
Semuanya termasuk dalam list hobi aku kat jabatan pendaftaran negara.



PERANGAI KE-10
Henchik ikang suke berangan setiap masa dan rekod paling lama pernah direkodkan ialah satu jam 13minit semasa kelas Fizik time matrik beliau dahulu

Alasan Henchik Ikang:
Ooh..Aku tak berangan la masa tuh.Aku tengah memikirkan kaitan antara momentum yang berkadar terus dengan berat lalu menghasilkan formula E=mc2.Kan ajaib binti henchik pelik tuh.Sampai sekarang pun aku masih memikirkan jawapannya.





P/S:Terima kaseh kerana menyokong Earth Hour-
Henchik Ikang




..........................................................................................................................................................................

1 Mengigau membuat liputan - Add Yours

Feeza Yusoff said...

tuko la layout blog.
bg kemas sket.


meh aku nak tambah sket

- takot plastik terbang
- makan sos tomato j

KAH KAH KAH
^_______________________^

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...