mereka membaca dan mengikuti, anda??

SATU HARI DI HUJUNG MINGGU

Entri ne berlaku time aku sekolah dulu-Sekolah Menengah Teknik Terengganu aka teknik airport.Kat sini la aku memule merase duk kat hostel.Time tuh aku yang dikategorikan innocent ne ditempatkan di dorm lamda 9.Dorm yang paling hujung sekali kat tingkat atas.Memang kalu korang yang penat-penat+lelah-lelah,aku sarankan tak payah lah nak gerak pi dorm aku tuh.Pastikan anda dibekalkan tenaga 4000watt dalam badan anda sebelom naik kat atas.Penat woo.

k,dalam satu hujung minggu tuh,mungkin time cuti hujung minggu kot,ntah aku pon dah tak hengat.Memory card pikiran aku aku dah lame tak update.Tuh yang macam blur-blur nak engat.Time tuh ramai dorm-mate aku ne balik r.Kalu dipikirkan,manekah logik aku tido di dorm asal aku kalu tak ramai orang.Seram siot.Jadi,malam tuh,aku gerak r tido kat dorm member aku-Beta 7.Dorm ne memang terdiri dari ahli-ahli yang gegiler.Giler kentang ah aku boleh cakap.

Time tuh dah pukul 1.Aku memang dah ngantok giler-giler sebab petang tuh aku penat men bola.sempat jugak r aku sebat 2 gol.Penat giler seh.Jadi,aku pon tido la.zzzZz..

Last-last,ntah camner,tetibe aku ader terdengar ader orang panggil aku kat sebelah katil ne.Asalnye,memang malas nak layan.Yer r,bleh plak time aku ngah layan Konsert Ramli sarip dalam mimpi,ader orang nak ganggu konsentrasi aku.Apekan dayaku,aku pon bukak la mate secara sipi-sipi.Alangkah terkejutnya aku apabila seteru sahaja aku membuka mata,aku nampak seekor lembaga berpakaian putih sambil menunjukkan lambang peace kat jarinye.

Aku time tuh kirenye hampir terjerit jugak ah.Bayangkan kalu ditempat korang r.Last-last satu dorm tuh tergelak-gelak pasai aku.cilakak punye member.Lembaga tadi telah berjaya dilakonkan seorang member aku bernama bidin.Tapi yang aku respect ngan dier ne,mane r dier rembat gincu wane merah kat mulut die tuh.Bangkai giler.



P/S:biler lagi nak mimpi Ramli Sarip??

0 Mengigau membuat liputan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...