mereka membaca dan mengikuti, anda??

KERETA VOLVO VERSUS PROTON EXORA

Siapa cakap pemanduan orang perempuan tidak sempurna dan tidak berkesan sila angkat tangan.Saya nak tengok kehadiran hari ini.

Tetttt...

Hari ini hari jumaat.Selepas sembahyang jumaat,lepas makan semua mengikut perancangan, aku akan menjadi rider untuk pemanduan ke SM Sains Dungun(LOKASI:Dungun,Terengganu),tempat adik henchik ikang yang sedang menuntut ilmu memanjat pokok kelapa di sana.


Dalam pukul 3 petang,gerak.Memang mula-mula xdek masalah langsung sampailah kat traffic light kat depan sekolah cina kat depan mahkamah(LOKASI,K.Terengganu,Terengganu),yang duduk kat sini tahu la kot.Lorong kat traffic light tuh ada 3.Yang paling sebelah kiri dan tengah memang pemandu yang nak pergi masuk jalan ke depan.Tapi lorong yang paling kanan tuh memang untuk buat U-Turn.

Lampu hijau.Gerak la kan.Dengan masih mengekalkan 3 lorong,100m depan ada 1 lorong sebelah kanan untuk belok ke kiri.Ntah macam mana,volvo emas cikai puk*mak,no plate DG 8000(hamik ngko),tetiba jek nak masuk line tengah.(Masa tuh Aku pakai line tengah).Dah la aku ngah speeding time tuh,beliau yang bangau ne pun speeding jugak.Bodoh.Dah la salah masuk lorong pastu nak masuk pakat masuk jerk.Signal tak bagi.Memang kereta time aku bawak tuh memang dah kena himpit bodoh dengan Volvo ne.Jadi aku memang patut masuk lorong paling kiri tuh.Mujur xdek kenderaan lain.Tapi ada Motor ngah bawak awek die kat lorong tuh.Memang terpaksa beb.Sebab bangau ne.Kat depan traffic light yang lain,yang rider motor ne tengok jer.”sori bro,ada bangau yang macam puk*mak”.



Nota Bawah Kaki:Kepada yang tengah amek lesen,gud luck.Jadilah Pemandu yang berhemah.Boikot DG8000!!


Nota lagik:Bukan semer pompuan tau.

0 Mengigau membuat liputan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...