mereka membaca dan mengikuti, anda??

ADAKAH HURUF A SAMA DENGAN HURUF C?

Hari jumaat(selepas abes sembahyang jumaat)

Henchik ikang:Adoi,sakit perut plak.Mujur tak terkeluar time sembahyang.Mampus aku nak ganti sembahyang jumaat ne minggu depan.Mujur tak.Mujur.Mana plak budak kenit ne sorang?

Budak kenit:Nok gi maner ne?macang nok berok jerk.(TRANSLATE:Nak pergi mana ni?Macam nak buang air besar jer?)

Henchik ikang:Perot sakit.Natang saloh makang bende dok ahu.Aku pegi berok betor.Mung gi kat tempat moto dulu.(TRANSLATE:Perut sakit.Tak tahu salah makan apa.Aku pergi buang air kejap.Engkau pergi kat tempat parking motor dulu)

Budak kenit:Cepat r siket.Nok sambung maing game bola tadi(TRANSLATE:Cepat la sikit.Nak sambung main game bola tadi)

Henchik ikang:Eh siapa pulak yang follow aku ne dari belakang ne?Takkan la ada perogol bersiri hari-hari jumaat ne plak?Bodo,jangan la ikut aku.Nak pergi tandas jer kot.Bukan nak keluar duit kat mesin ATM.

Henchik ikang:Weh,bakpenye mung ikut aku ne wei?(TRANSLATE:Wei,asal ko ikut aku pula ne?)

Si beliau:Mung pakai selipar aku r wei.Bengong r.(TRANSLATE:Ko pakai selipar aku la wei.Luncai betoi.)


Nota bawah kaki:Ada sahaja tak kena ngan hidop aku semenjak dua menjak ne.Ne mesti kes terlebih makan kicap.Tobat pasni aku tak makan dah.

0 Mengigau membuat liputan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...