mereka membaca dan mengikuti, anda??

MARI MEMASAK SOTONG BERCELUP TEPUNG BERSAMA CHEF JO

Kali ni aku nak bercerita pasai sotong dengan piala dunia.Apa kaitannya nya?oh.Apakah??Apakah dan Apakah??


maaf,aku mamai.


Kenal si PAul??Paul sang sotong.Aku dulu tak kenal pon.Tak mahu kenal.Tapi bila lepas game german dengan argentina,sotong ne memang menarik hati aku.Ok,bukan tertarik sebab beliau ne boleh hafal sifir ker hape,tapi aku amat terkejut,perlawanan sebelum ne,beliau ada meramalkan keputusan,puhhh,betol semua kot.

Semalam yang bertarikh 6 julai 2010,riuh dengan gambar yang si sotong dah ramal untuk game German dan sepanyol untuk game separuh akhir(half final).Ada la dalam FB tuh,member aku tag satu gambar.hah ne hah,kat bawah aku letak.




Hah amacam??sotong tuh pilih spain kan?Okeh,pastu ada sorang lagi duk sibuk tag aku.ne hah,kat bawah ne.


Jadi tak tahu mana yang betul.Pastu secara tetibanya ada sorang lagik tag gambar lain plak.Hah,tengok kat bawah,





Okeh,jadi semalaman penuh kontroversi sampai pagi ni aku bukak email,dapat satu info pasai sotong.jadi tak payah la korang nak gaduh ker hape,kiter zaaazzzzzz...






Ne baru diramalkn saja.Sotong yang ramal.Ntah btoi ke tak sotong ne.Saja bikin gempak jerk.Untuk keputusan sebenar-benarnya kena la tengok gamenya.OK,nanti abes game,aku update aku taruk sedikit keputusannya kat bawah ne.SEttt..


UPDATE:

"okeh,memang semuo dah tengok,spain monang.jadi,sotong memang btoi,bahyo bonar kalu ado sotong ne aih.",kata penulis

keputusan:
SPAIN (1) vs GERMAN(0)
carles puyol,72min


2 Mengigau membuat liputan:

Queen M said...

benci btol dgn lagu ko..haha..btw spain mng kah?kalo german wat keajaiban mlm neh kite bakar sotong tu

<----henchik ikang said...

spain monang.pasni jupo dgn team eden kek final.haha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...