mereka membaca dan mengikuti, anda??

SURATMU FORMAT RASMI AKU MEMBACA

Salam abang ikang.Saya berumur 17 tahun. Akhir tahun ni saya akan menghadapi SPM. Saya sebenarnya sedang sedih sedikit.Ianya berlaku apabila seseorang yang saya suka sebenarnya langsung tidak menyukai saya.Saya selalu teringatkan dia ni.Bagaimana saya nak menghadapi situasi macam ni yer?

Aiman
Bentong,pahang

Salam kembali yer adik Aiman. Setiap manusia memang akan merasai pengalaman bercinta samada pada penghujungnya mendatangkan kegembiraan dan ada juga kesedihan. Adik janganlah terlalu memikirkan situasi ni. Takut terjejas study plak nanti. Beginilah, cuba adik concentrate study adik tuh dulu.Lagipun adik masih muda.Mungkin selepas ini adik akan berjumpa dengan seseorang yang lain juga.Inyaalallah,kalau jodoh adik dengan dia itu,takkan lari gunung dikejar. Jalanilah kehidupan adik yang masih panjang ini.




Hai pakcik.Saya nak tanya sikit jer ni.Kalau saya dari Ampang Point nak balik ke Taman Mulia Jaya guna Rapid KL macam mana yer??

Rina Yang Comel,
AMpang,KL


Hai makcik.Makcik naik Rapid no U29 dan kalau bas Metro no 28.




Salam bro ikang.Gua baru abes study kat satu uni ne.Bosan giler gua duk dekat rumah sekarang.Lu ader tak cadangan pepe yang boleh lu suggest dekat gua ne.Tengkiu bro.

Punk_junior@yahoo.com
Currently lepak di Sungei Wang Plaza


Salam.salam.Yo,lu cari kerja la beb.Try bukak link ne-http://jobstreet.com/ ..Lu register pastu lu survey kerja-kerja yang sama taraf dengan kelulusan lu.Baik cari duit dari lu buang masa lepak-lepak.Welkam bro.





Selamat Pagi.Abang ikang,boleh tak ain nak minta tolong sedikit.Tolong bukakkan tudung sos cili ne. Mak suruh masak nasik goreng. Ayam,sayur semua dah letak.Sos cili jerk tinggal.

Ain
Sungai dua,Pulau pinang

Selamat pagi jugaklah..hehe(msg lambat sampai kot,sekarang dah malam dah wahai adik)hrmm..Adik mintak dengan abang kandung adik yang ada kat rumah tuh jer la yer.Abang bukan tak nak tolong,tapi mana la abang tahu rumah adik di mana.Alamat yang adik beri ni pun tak lengkap. kalau tak boleh buka jugak,adik tak payah la letak sos tuh,ganti dengan sos tiram.Besh jugak ker hape.Selamat mencuba.

7 Mengigau membuat liputan:

princeduyong said...

haha....bagus bagus...

BalqisShafiqa said...

salam ziarah.
menarik dan lucu.

lagu best laa.
aiman tu nak bercinta saja ye?
hahaha.

liyana aziz said...

=)

AR ikang said...

princeeduyong:adakah kiter sejenis??muahaha

balqis:hah ah..ne lagu sebelom tdo sy ne..heheh

liyana:senyum sokmo..hoho

Ezzat said...

haha..bengong...dr mane dpt surat2tu???

AR ikang said...

surat dr pmbace r..heheh

lily said...

hehe..apelah critenye..:)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...