mereka membaca dan mengikuti, anda??

ALAA KO NE,KEJAP ADA,KEJAP TAKDEK




Selepas berakhirnya 90min plus 4 min extra time, manchester united akhirnya kecundang. Aku giler frust kot. Kekalahan 2-1 ke atas chelsea sememangnya mendukacitakan. Peluang untuk menjulang EPL musim ne bertambah payah memandangkan balance perlawanan ada lagi 5.Adoi.


"apa pendapat anda mengenai perlawanan tersebut?", tanya shebby singh kepada aku ketika sesi temubual tadi.


"saya rasa sebenarnya kita memang menguasai keseluruhan perlawanan memandangkan chelsea banyak bertahan dengan taktik clear tanpa arah tujuan.Tapi kelebihan bola clear itu juga sebenarnya menyebabkan gol offside yang membawa kemenangan chelsea dalam babak separuh masa kedua.Tapi saya mahu juga memberi pujian ke atas skuad Alex ferguson atas pergerakan yang terancang dan menarik.Kita kalah tetapi tetap bermaruah."



"pada pendapat saya, percaturan sepatutnya yang dilakukan Ferguson adalah dengan meletakkan pemain pada posisi seperti dalam carta-cartu di bawah ini"



"Nani sepatutnya dimasukkan lebih awal kerana kita boleh mendapati dengan kehadiran beliau, pergerakan dan percaturan serta peluang itu lebih terbuka.Giggs dan park sepatutnya bertindak lebih kepada attacking midfielder untuk menyokong gerakan berbatov dihadapan."(macam pro jerk..padahal belasahan jerk aku ne..secara langsung la katakan)


"jadi apa jangkaan anda mengenai juara EPL musim ne?"

"hurmm..agak sukar juga saya mahu beritahu memandangkan Arsenal juga beraksi cemerlang pada ketika ini.Liverpool memang dah tak boleh kejar dan tak mampu lagi(dengan setibanya dan selambernya aku gelak ketika temubual esklusif secara langsung itu)."


sekarang bolehla kiranya saya menunjuk situasi-situasi lintas langsung ketika tadi. Keadaan stadium takdek yg terbakar setakat ne.hehe.




keadaan yang hiruk pikuk di laluan Tun sabanthan ke jalan Chong Leng



Harga yang perlu dibayar untuk hanya melihat sekadar kekalahan.Oh.oh.



kelihatan ada golongan yang sugul dan ada yang gembira.aku golongan yang sugul.time kasih





okeh bebeh, abang nak beli ubat gigi dulu.cau.

2 Mengigau membuat liputan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...