mereka membaca dan mengikuti, anda??

BULAN APRIL ADA 30 HARI

Di tepi balkoni,

Rakan : wei, engkau tahu tak London banjir sekarang?

Aku: Ahhh..April Fool

Rakan : Engkau tahu tak kuda padi sebenarnya daripada spesis ikan?

Aku: Ahhhh..April Fool

Rakan : Semalam aku baca paper, harga seluar dalam bakal naik dalam 2,3 hari ini.

Aku: Ahhhh..April Fool

Rakan : Engkau mesti tak percaya yang ne, Makcik Zainab Kafe tuh nak kahwin lari.HAHA

Aku: Ahhhh..April Fool

Rakan : Yang ni comfirm betul. Ko mesti tak...(terberhenti)

Aku: Ahhhhh sudah la engkau

Rakan : (cis tak menjadi)

Rakan : Pssstt..wei..psttt..Seluar ko tak tutup zip

Aku: Engkau ingat aku percaye?

Rakan : haha

Aku: Engkau apesal??

Rakan : Zip ko memang tak tertutup pon.

Aku: siot

0 Mengigau membuat liputan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...