mereka membaca dan mengikuti, anda??

ROSNAH PERGI KE PASAR MEMBELI LOBAK UNTUK DIBUAT AIR

Di satu kedai makan,

Sudu: Aku rasa aku sangat hebat

Garfu:Ahh..aku lagi hebat..

Sudu: Apa barang tajam-tajam.

Garfu: Tajam la baru nampak kool. Mesti ramai awek terpikat.

Sudu: Bahaya untuk kanak-kanak kot.

Garfu: So??

Sudu: Awek suka kanak-kanak.

Garfu: Yang engkau tuh, botak berkilat.kah3. Macam samdol.

Sudu: Come on la. Botak tuh romantik. Dr Fadzilah pernah cakap orang botak ne murah rezeki.

Garfu: Ahh..Percaya sangat beliau tuh.

Sudu: Tapi aku rasa aku paling banyak berbakti pada masyarakat.

Garfu: Buktikan.

Sudu: Selain untuk suap makanan, aku juga digunakan untuk ambil isi kelapa.haha(ketawa berlagak)

Garfu: Haha.Bodoh.Itu saja ker? Kalau engkau pergi kedai western,mana diorang provide sudu tuk makan chopstik,beefstick,lambchop. Diorang akan guna aku.Haha(ketawa yang lebih kuat)

Sudu: Tapi aku rasa engkau lagi bodoh.

Garfu: Kenapa?

Sudu: Kita bukan kat kedai makan.

Garfu: Abis tu,kat mana kita sekarang ini?

Sudu: Bangang, ini kan kedai Tayar. Apek tu gunakan kita untuk makan nasik goreng pataya.

3 Mengigau membuat liputan:

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

haha...


btw..

do folow me ye?

http://owlkieranaa.blogspot.com/

tq~

ijan said...

cilakak... mana rosnah dalam entri ni. aku nak rosnah... ROSNAH...

tapi bukan rosnah mad aris...

Kereta Sambung Bayar said...

hahaha! dua2 bodo sbenanrye..sudu n garfu! haha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...